[Ice Cube]
Oh Yeah,
It ain't over motherfuckers...
Niggas don't understand...
Every few years,
Niggas got to get their motherfucking caps peeled back...
Nigga this is Westside nigga...don't think, nigga don't THINK!
Now, next motherfuckers...go by the name of Cypress Hill
K all motherfucking day

[Ice Cube]
Every few years niggas think they can deal with the real
Now I gots to fuck Cypress Hill
I got a voice you should fear!
I drink a beer bust a rap and end your fucking career
You fuckin cowards
Never seen a hood high powered
Like the Westside Connect
Slide me my tech
I Got'em
Soon as I spot'em I'm dumpin
Gots to treat these bitch ass niggas like they stole something
I see a joint in your clutch
You're smokin that shit too much
Got your bitch ass touched
Sen Dogg you can't rap from the guts
And B-Real sounding like he got baby nuts
I don't know why y'all think y'all slick
I don't know what rapper down wit your click
I don't know one bitch on your dick
And I don't know one nigga pumping your shit
I hear you claiming South Central wait...
You ain't from my hood!
Y'all hoes from South Gate
Coming with a voice high pitched
The "B" in B-Real must stand for Bitch

[Mack 10]
We'll it's the Hip-Hop junkie startin static
Now I'm rolling up Cypress Hill
Letting niggas have it
Got these wannabe thugs up
Load my slugs up
Hey yo back up Cube Dogg we passed that bitch Muggs up
Pull over and let me out this show no sight
And let me show this White Boy
What that Westside Connect like
Boo Ya Boo Ya! from tha gauge as I spit them
Tha buck shots spray and made them lay as I hit'em (Uhhh)
Ain't got the Swedish punks ass no mo'
1 down and 2 to go
Hand me a Fo' Fo'
Let me get my ride on
Get my homicide on
B-Real wish he could be me 'cause he know he can't see me (Biiiiiitch!)
You should have known you can't fade a real hog
Bringin Inglewood small
Cause I'm a real dogg
You bustas wanna see me but you bustas can't come close
Because I'm ACE homies with Americas Most
Nigga miss me
I'm used to a hoe trying to kiss me
Now what gave your bitch ass enough heart to diss me?
You'll come up missing
And Sen Dogg is so wacked he ain't even worth dissin (hahaha)
You niggas need to listen
On everything I love my heat can't release a dub
Fuck rappin fuck strapping I'll create another bloody glove
Its 1 - 0 and For sho' I'll kill
You pussies can't match my skill
Cause I'm the King Of The Hill!

[Ice Cube]
Everybody in the Ghetto, know what you're doing
1 white boy and 2 fucking Cubans
Claiming that you're Loco
But you ain't Mexican
Listen to "No Vaseline" Before you flex again
Fucking with tha hoggs
You say you bloods
But you ain't nothing but a Dogg fool
On tour only rapping to tha yuppies
We the Big Fish that'll make a dish out you fucking guppies
So who y'all with?
Niggaz down with Cypress can wipe this shit off my dick
Has I stick it like King Kong
And play Ping Pong
With this fake ass Cheech and Chong
Did you tell ya
Momma that I had to help ya
When Sen Dogg left your bitch ass in Australia
You say that I took your hook?
It must be the White Boy thinking all niggaz crooks
Now What? You hip-hop Hippies
How you fucking junkies
Think you Gonna Punk Me?
And chill
And Deal with tha fact that you ain't got enough skill
To kill
The King Of The Hill

(Mack10)
Ice Cube could you pass me my steel?
[Ice Cube]
For real!
(Mack10)
I'm the king of the Hill!

[Ice Cube]
Mack10 could you pass me my steel?
(Mack10)
For real!
[Ice Cube]
I'm the King of the Hill!

(Mack10)
Ice Cube could you pass me my steel?
[Ice Cube]
For real!
(Mack10)
I'm the king of the Hill!

[Ice Cube]
Westside could you pass me my steel?
(Mack10)
For real!
[Ice Cube]
I'm the King of the Hill!

"I'm havin Illusions"

[Ice Cube]
A Westside niggas whooping on your motherfuckin ass
That's what you gotta loose u lil' BITCH

(Mack10)
Yeah nigga youse a bitch
Dogg we aint got no niggas like you on my side
Nigga this is Inglewood
Westside Yeeeeeah

[Ice Cube]
Check it out...
We're waiting for round 2 you punk ass mothefuckers
And anybody else that wanna get some
Stand in line
But bring a lunch mothefuckers...
Mail  |  Print  |  Vote

King Of The Hill Lyrics

Westside Connection – King Of The Hill Lyrics

Songwriters: JACKSON, O'SHEA / JONES, QUINCY DELIGHT III / ROLISON, DEDRICK D'MON
King Of The Hill lyrics © Universal Music Publishing Group, Warner/Chappell Music, Inc., WINDSWEPT HOLDINGS LLC

LyricFind
Lyrics term of use