F/ Majik Duce

* Send corrections to the typist

[Verse 1 -Q Strange]
Comin' wit the hard shit
Demented and the dark shit
Wickedness regardless
Hip-hop sounding Gothic
Will I begin and I pick up the mic and deliver the batik, I billem, I kiddem
I hittem, I killem and then I just give em the plea of their life I killem
Its gonna be and hour or two
Sayin' it's true prayin' to god I can offer you
This demon is beating, you bleed and scream
And I got more for you
I offer you a chance to run, Ima come and start the hunt
Stalkin' you is half the fun, yo my prey has just begun
Leavin' you stunned, paralyzed, leavin' you blind, stab your eyes
Makin' you my sacrifice, drown you just like? Shepard's? Wife
They don't wanna step, you ain't half as nice
Stab you with a plastic knife
Stab and slice, mad at life
Sanity done passed me by
How'd I get so powerless?
Can stop, wont stop with the rottin flesh
Cuttem up quick that's how it is
I did that shit, I ain't proud of it
No doubt wit it, I'm reppin' the hot shit
Hip hop that's gothic
What are you retarded?
Gimme the mic lets get this started

[Chorus: repeat 2X]
Comin' wit that Ghetto Gothic
Comin' out the darkness
Wicked shit, you can't stop this
Hot shit, and it ain't hard to tell
Stayin' underground like the flames of hell

Murda Murda Murda

[Verse 2 - Majik Duce]
So sickly, you can't see me like Houdini
Where the fuck up at your vision?
Gothic flippin', rippin', rockin' put with precision
What the fuck is up with your rhymin' ass
Why the fuck you rhymin' with your hair shook
And exercising your lead foot
Runaway
Better putt yo double four magnums away
Path for the game
Step on the main, happy to live for today
Cuz if I wasn't, how could I possibly be travelin' on?
Hittin' the valley but still I manage to be battelin' on

(*Changes from 'Harmony' style to normal rap*)

Mutha fuck that harmony shit
Where the fuck your artery bitch?
Gotta car to start and four more let's start
For more people to hit
I'm coming but I guess I'm partly to blame
But I'm just that modern day jokesta
Why do you all try to be like Q Strange?
But you ain't shit like Q

[Verse 3 -Q Strange]
Fact is I'm commin' up outta the blackness
Them enemies wanna attack this
They keep comin' out wit whack shit, yo practice
Before you throw stones from yo glass house
Comin' at me wit the bullshit, betta believe I'll take that ass out
You passed out, wait, from the wickedest shit that I get when I spit
Shut yo lips, fuck you bitch, went and gotta shovel and I dug yo ditch?
You don't wanna step, wanna step to me
Even now so you can see
That ya life's in jeopardy
You bout to meet ya destiny

[Chorus:]

[Verse 4 -Q Strange]
I been a killa, like Jack the Rippa
Me runnin' wit that roughneck crew no ones illa
We murder them with the stylee from the sewer
You don't want the glock cuz Ino sharpshooter
Shady blade cuts smooth if you don't drilla
See da blood clot now they call me blood spilla
We comin' to the place rude boy comin' no one realla
Me got the red heart me gonna kill likedracula
Me rugged is my stylee no way not dire
Busta now me comin' straight grimy
Ragamuffin sound boy, betta watchya back now
Comin' not gonna back down
Wacky man come to lay the smack down

(*Changes from Jamaican style rap back to normal*)

Yo I'm back now, wit the Ghetto Gothic, can't stop it, I'm heartless
Innocent souls is my target
I rock shit, wit a style straight out the darkness
Hip hop flows over beats is rap gothic
When I see ya punk, Ima sleigh that whack garbage
For starters, Ima killem all yo regardless
I shock kids, when I kick a flow and it bothers
Whack little bitches yo you can't take the hard shit
You scarred bitch, mentally affected by the sickness
When it kicks yo, can I get a witness?
Rip ya insides out, and then splatter'em
So many homicide records, my cases went platinum

[Chorus:] - 1. 5X
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Ghetto Gothic (Feat. Majik Duce) Lyrics

Q-strange – Ghetto Gothic (Feat. Majik Duce) Lyrics