[Intro: Busta Rhymes]
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna

[Busta Rhymes]
Act a fool you better watch out (uh-huh)
Hot s**t be bringin the cops out (c'mon)
Street n****z is ringin them shots out

[P. Diddy]
Short circuit and blacken the blocks out
Now open up the garage and pull the drops out
Rockin the fur coat bringin the blue fox out

[Busta Rhymes]
Diamonds light up the block, runnin the blue rocks out (uh)
Whylin till all of my crew knocks out (c'mon)

[P. Did] Get yo' a*s up on the floor
[Rhymes] Huh, throw ya hands if you wan't some more (ho!!!)

[P. Diddy]
Baby, wiggle your crotch out, huh
And peep the way we be blowin them spots out

[Busta Rhymes]
C'mon, look how we got 'em ready to act out
Girl, I'm ready to give it twistin your back out (let's go)

[P. Did] Drink yack till a n***a fallin out
[Rhymes] Flat on his back now watch a n***a crawlin out, talk to me

[Chorus: Pharell] + (Busta Rhymes)
I said Busta (whassup son?)
You leave them girl rollin... and it look like (c'mon)
They a**es is swollen (and they a*s gettin big now)
But if your man babysittin (uh-huh) then what you gon' say?
(What we gon' tell 'em man?)
We gon' tell that n***a(Pass the Courvoisier)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Waah oooooooooooo oh!!

[P. Did] Girl, you need to shake it off
[Rhymes] Too much hair on your cho-cha
[P. Did] Then shave it off
[Rhymes] C'mon, jump smack yo' a*s and break it off
[P. Did] And if it's too hot for y'all?
[Rhymes] You need to take it off (that's right)
[P. Did] In case you ain't knowin n****z we on a roll now

[Busta Rhymes]
Diddy, like we done stumbled on a pot of gold now - c'mon
Food spillin all out (yeah) of the bowl now, huh!
Money thick, get harder to fold now - c'mon

[P. Did] Ladies tell me if you're feelin {*alright*}
[Rhymes] And are you sure that you up for doin it {*all night*}
[P. Did] I like this

[Busta Rhymes]
Listen, before you a*s bet, n***a
We wreck s**t and we ain't even blacked yet (c'mon)

[P. Diddy]
N****z all around and police rapidly shut down the block

[Busta Rhymes]
And the club ain't even packed yet - c'mon
Nuff drinkin at the bar hold it down whylin out
'til the club is closed down, talk to me

[Chorus: Pharell] + (Busta Rhymes)
I said Busta (whassup son?)
You leave them girl rollin... and it look like (c'mon)
They a*ses is swollen (and they a*s gettin big now)
But if your man babysittin (uh-huh) then what you gon' say
(What we gon' tell 'em man?)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Waah oooooooooooo oh!!

[Bridge]
(JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this shit make a nigga wanna (JUMP JUMP!!!!)

[Rhymes] Rob a bank my n***a, cash rule
[P. Did] Bust it, let's get this money and act like a d**n fool
[Rhymes] F**k it, act stupid and jump in the d**n pool - huh!
[P. Did] Bone b*****s and me and they man's cool

[Busta Rhymes]
C'mon, shit I'm sayin, just put your bank up, n***a
Put me and Diddy together you bankrupt - c'mon

[P. Diddy]
Fly n****z we full of finesse y'all, yeah!

[Busta Rhymes]
Me and my n****z is fittin to bless y'all - c'mon
Don't talk about it, be about it - SHUT UP!!!
My people come and be around it - WHATTUP!!
C'MON; rep to the fullest now - huh!
These n****z ain't knowin how we gon' put it down - c'mon
Cock, aim and shoot

[P. Did] to spray it down
[Rhymes] Steamrollin you n****z
[P. Did] and lay it down
[Rhymes] N****z frontin with they thug image
[P. Did] but we pay them no mind
[Rhymes] Now drink until the bottle finished, talk to me

[Chorus: Pharell] + (Busta Rhymes)
I said Busta (whassup son?)
You leave them girl rollin... and it look like (c'monn)
They a****s is swollen (and they a*s gettin big now)
But if your man babysittin (uh-huh) then what you gon' say
(What we gon' tell 'em man?)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Waah oooooooooooo oh!!

[Bridge]
(JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna (JUMP JUMP!!!!)
Don't this hit make my people wanna

[Chorus: Pharell] + (Busta Rhymes)
I said Busta (whassup son?)
You leave them girl rollin... and it look like (c'mon)
They a***s is swollen (and they a*s gettin big now)
But if your man babysittin (uh-huh) then what you gon' say
(What we gon' tell 'em man?)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
We gon' tell that n***a (Pass the Courvoisier)
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Everybody sing it now {*Pass the Courvoisier*}
Waah oooooooooooo oh!!
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Pass The Courvoisier Part 2 (Remix) Lyrics

Puff Daddy – Pass The Courvoisier Part 2 (Remix) Lyrics