It ain't so much, a question, of not, knowing what to do
I've known what's right and wrong since I've been ten
I've heard a lot of stories, and I reckon, that they're true
About how girls are put upon by men
I know I mustn't fall into the pit
But when I'm with a fellar I forget

Don't.. Stop, don't, don't... Stop
Don't... Stop.... Don't, don't stop

I'm just a girl who can't say no
I'm in a terrible fix
I always say hey come on le'ts go
Just when I oughta say nix

When a person tries to kiss a girl
I know she oughta give his face a smack
But as soon as someone kisses me
I somehow sorta wanna kiss him back

I'm just a fool when lights are low
I can't be prissy and quaint
I ain't the type that can faint
How can I be what I ain't
I can't sayyy no

Don't... Stop, don't, don't stop
Don't... Stop, don't-

Whatcha gonna do when a fella gets flirty,
Starts to talk dirty?
Whatcha gonna do?
Supposin' that he says that your lips are like cherries,
Roses or berries?
Whatcha gonna do?
Supposin' that he says that you're sweeter than cream
And he's gotta have cream all day?
Whatcha gonna do when he talks that way, huh?
Spit in his eye?

*Spit*

I'm just a fool who can't say no
Kissin's my favorite food
With or without the mistletoe
Hey I'm in a holiday mood

Other girls play coy and hard to catch
But other girls ain't having any fun
Everytime I lose that wrestling match
I have a funny feeling that I've won

Though I can feel the undertow
I never make a complaint
Till it's too late for restraint
Then when I want to I can't
I can't sayyyyyy oh no

Don't stop... Don't, don't stop
Don't stop... Don't, don't stop
Don't... Stop... Don't, don't stop x2
Don't stop... Don't, don't stop x2

I can't say no oh oh no oh oh no ohoh no no no no yeah
Yeah..... Yes yes yes
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

I Can't Say No Lyrics

Poe – I Can't Say No Lyrics