[X2]
No I ain't the only...
Nah... Nah I ain't the only one who kiss and tell

Kiss and tell
Kiss and tell
Kiss and tell

Before ya... Heard ya got a lil secret
And your trying so hard just to keep it
Classified information don't make it
Little skirts and ain't nothing underneath it
Every playboy wanna Rock with you
Every... Every playboy wanna Rock with you

I know your cousin got a couple of bones
From a couple skeleton with...

You remember cuz I know I do
Get me a taxi... Is gonna... 2

And I did Slip by to the crib
Candle shit... Champagne where to keep
Owwwwww Striaght this behavior
Do I have
My thirst...
Well that makes one
And quench my thirst
Uh... Nah I ain't the only

[X2]
Nah I ain't the only one who kiss and tell

Kiss and tell
Kiss and tell
Kiss and tell

Man... Words Travel Fast
I ain't even home yet and I'm on a blast
Had a good time and spend my cash
Two, Four, one guess I made a splash

You Shoulda seen the scene where...
Top ten girls
With a nasty star
Thicky get this party for gettin' in this roll
With This Rap star hot
Knows White color chick's
Wanna get with the slimy
So they taste like penny
They many
I'm picky so thicky
No Ricky shit Ficky
So Flicky won't licky

Play nice
You won't like me to... Twice
When I will I like yall do
We party the whole night through
But I guess yall already knew

[X4]
No I ain't the only...
Nah I ain't the only one who kiss and tell

Kiss and tell
Kiss and tell
Kiss and tell
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Kiss And Tell Lyrics

Pittsburgh Slim – Kiss And Tell Lyrics

Songwriters: Franceschi, Josh / Helyer, Max / Barnes, Matt / Miller, Chris / Flint, Dan
Kiss And Tell lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group, THE CLYDE OTIS MUSIC GROUP

LyricFind
Lyrics term of use
More Pittsburgh Slim lyrics