(Mr. Biggs) Uh huh... Yeah bring your ass on in here I got something for you

(Mr. Biggs) Busted it's two damn clock in the morning where you been

(Js) Baby didn't you get my two-way I was wit my girl friends

(Mr. Biggs) You a lie I called Keisha and Tonya and they were both at home

(Js) But I didn't say them though

(Mr. Biggs) But they're the only friends I know girl you betta...

(Js) Wait before you get all upset here's the truth

(Mr. Biggs) Talk too me

(Js) I was with my gurl when she got some bad news

(Mr. Biggs) and

(Js) Her man cheated had her upset and confused

(Mr. Biggs) But baby what's that got to do witcha comin in at two

(Js) I'm tellin you Now she was so upset she asked me to stay with her

(Mr. Biggs) Well why didn't yo ass just pick up the phone and call me

(Js) I was gonna do that but it slipped my mind I'm sorry but I'm tellin you the truth

(Mr. Biggs) Yea well I got something for you tell me what's her name

(Js) Sharon

(Mr. Biggs) Where does she live

(Js) Uhhh...

(Mr. Biggs) Her mans name?

(Js) Billy

(Mr. Biggs) She got kids

(Js) I think one or two

(Mr. Biggs) She got kids

(Js) Baby yes no

(Mr. Biggs) that's one thing I gotta know how the hell is she your friend if you don't know if she got kids go upstairs (busted) pack your bags (cause you busted) while you at it (busted) call a cab (cause you busted) it's obvious (busted) you've played around gurl (you busted) go upstairs and get your.... And get the.... Up outta here now

(Js) Frank please here me out

(Mr. Biggs) Ain't nothing to talk about

(Js) I can explain everything

(Mr. Biggs) right now I want you out this house

(Js) Baby please one more chance let me tell you where I've been

(Mr. Biggs) Well quit wastin my time and say what's on your mind

(Js) fine Me and some gurlfriends we went dancing

(Mr. Biggs) who?

(Js) Me Shaniqua Shea Quan and Robin

(Mr. Biggs) Well if yall were goin shoppin why didn't you just check-in

(Js) I was but then I thought my cellular was off

(Mr. Biggs) Now earlier you said dancing (Yeah) but when I just asked (Hmmm) you said shopping

(Js) Uhhhh...

(Mr. Biggs) Tell me which one you were doin

(Js) Ohh baby I must be confused

(Mr. Biggs) Yeah right you real confused tell me where you been

(Js) Dancin

(Mr. Biggs) Dancin where

(Js) Uhhh...

(Mr. Biggs) The name of the club (Kisses) what time it is

(Js) I think one or two

(Mr. Biggs) what time it is

(Js) 3-4

(Mr. Biggs) Heres one thing I gotta know at first you say dancing but now you say shopping Go upstairs (busted) pack your bags (cause you busted) while you at it (busted) call a cab (cause you busted) it's obvious (busted) you've played around (cause you busted) go upstairs and get your.... And get the.... Up outta here now

(Js) Baby I'm a victim of circumstances (whoaoa) why you don't believe me I don't understand it

(Mr. Biggs) Tryin' to slick a can of oil who you think you foolin' now get on out my face (baby) before I catch another case (wait) Go upstairs (busted) pack your bag (but I don't wanna)(cause you busted) while you at it (busted) call a cab (a cab for what) (cause you busted) it's obvious (busted) you've played around (no I'm not)(cause you busted) go upstairs and get your (no) .... And get the.... Up outta here now

(Js) no.. Innocent innocent innocent I'm innocent

(Mr. Biggs) no your guilty your guilty your guilty your guilty

(Js) ohhh now wait a minute wait a minute wait a minute wait a minute

(Mr. Biggs) Go upstairs and get your.... And get the.... Up outta here now

(Js) Tell Me Where am I supposed to go from here

(Mr. Biggs) Frankly my dear I don't give a damn
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Busted Lyrics

Js – Busted Lyrics

Songwriters: KELLY, ROBERT S.
Busted lyrics © Universal Music Publishing Group

LyricFind
Lyrics term of use