[Jennifer Lopez sings]
Break it off here
Break-break it off there

Now bounce your knees back
Alternate back and forward
And if you doing it right
Your hips will be doing the same thing

[Jenifer Lopez]
Now don't tell me that you love me
Get with this
You say you stayed forever
But it don't make sense
Maybe I'm...
Hope you don't miss

Cuz if not you ain't gonna get none of this
I only wanna hear swish
Imma big girl and I know what it is
Pick me up at 8 yeah don't you wish

[Chorus]
Love, fresh out the oven
Straight sugar lovin
To the beat a lovin
Hey

X3
You wanna
Break it off here
Break-break it off there

Be real you can say who you are
Everybody say that you doctor at the bar

You gotta look close to find the real superstart
You won a national...
Open up a jar

Help yourself and take a look in the mirror
Open up your mouth and stick your tongue down far
Just a little more... okay say ahh.

[Chorus]
Love, fresh out the oven
Straight sugar lovin
To the beat a lovin
Hey

X3
You wanna
Break it off here
Break-break it off there

L
O
V
E
Let's not mess around
We both know what we need
Now here is what I want
Understand me what I say
Make it less kay
You say you want the cookie (yeah)
You've gonna wait for the cookie
No touchy touchy only looky looky

[Pitbull]
Mommy you S E X Y
Lips ass, lips snazz
... that's right
Is the game good...
... 305... that's right

[Chorus]
Love, fresh out the oven
Straight sugar lovin
To the beat a lovin
Hey

X3
You wanna
Break it off here
Break-break it off there
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Fresh Out The Oven Lyrics