phone*rings twice [Rick]*
Hello [Lisa]?
Hi Rick it's, me Mona Lisa [Rick]
Hey what's goin on how, you [Lisa]?
You remember me right right, before all ? that How's?
your moms how's, everything [Rick]?
Yeah chillin chillin she's, fine she's, fine [Lisa]
Oh that's, good that's, good So
whassup witchu [Rick]?
Yeah I'm, tryin to maintain y'know, [Lisa]
When you gonna come out with another album [Rick]?
I'ma star now I'ma, start new shit [Lisa]
It's sad you, played yourself though [Rick]
Yeah I'ma be on Flex album [Lisa]
Tsshk Funkmaster, Flex [Rick]?
Volume uhh volume three I think [Lisa]?
Funkmaster Flex that be on the radio [Rick]?
YEAH Funkmaster YEAH The
Funkmaster Flex that be on Hot 97 [Lisa]
You serious [Rick]?
I'm tellin you aight, watch this [Lisa]
So how it sound it, sound good [Rick]?
It's aight y'know you, gotta judge for yourself and shit [Lisa]
Mmmm let, me hear a little then Mona
*Lisa beat* kicks in So*
dick, a lot of mine or, stick to And
yet to see a motherfucker shine like Rick do Just
to stand beside the Don as is Will
make you appear bigger than your bum ass is Well
I'm feelin it cash, flow's climbin Where
In? what project asshole find, him There
there You fake Frederic hush Not
the only beneath, me degenerate, CRUSH Fact
is a, lot of brothers wanna cap this Head
or, should I say nerve, center of the rap biz (Work
it out Rick )!When Rick's around You ?
round piece of dog shit gotten, the point now Burnt?
out inflicted, turn, out a chick quick And
big nosed rappers suck, sperm out of Rick's dick Son
the, nigga is a bum And
this old man he, plays one [Rick]..
So what, did you think of that now [Lisa]?
Oh shit okay, okay, [Rick]
Huh am, I it am, I still makin hits [Lisa]?
I underestimated you you, the man [Rick]
Thank you sweetheart that's nice I, appreciate that [Lisa]
You the man nigga -- say you still with that same girl [Rick]?
Yeah I'm still with here y'know [Lisa]
Gonna hook up with me again [Rick]?
C'mon you know I can't fuck with that
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Mona Lisa - Slick Rick Lyrics

Funkmaster Flex – Mona Lisa - Slick Rick Lyrics