Eyes must be wide shut
Liquor got you open, closing your blinders
Listen 'cause you need a friendly reminder
Let me take this bullet, bullet out right here
Change you by I need adviser
Hard to beat but fuck it, don't need a driver
All me want is a girl who be a rider
Can't believe she pull it, pull it
Nigga gun gun down

Pre chorus:
But she want me hold her, hold her down
Sorry boo boo you gets no love, no love now
Must be coocoo got me fucked up, fucked up wow (you got em fucked up)
You know a nigga ain't gonna hold ya, hold ya down

Chorus:
I'm a mirage, what? what that look like?
I'm a mirage, what the fuck I look like
Shawty you're mine, you're mine
What I look like? open your eyes, you're blind
What the fuck up I look like

Yeah yeah you're mine I should advertise to you
People telling all of those crazy lies to you
You believe em I don't wanna accept the truth
Who the fuck you're kidding, kidding
What's the
Sad to see you rain fall
You don't know how to shit to the...
I guess you got your reward, reward
Fore the I can like you don't need me babe

Pre chorus:
But she want me hold up, hold up down
Sorry boo boo you guess no love, no love
Must be careful got me fucked up, fucked up wow (you got em fucked up)
You know a nigga ain't gonna hold up, hold up down

Chorus:
I'm a mirage, what? what that look like?
I'm a mirage, what the fuck I look like
Shawty you're mine, you're mine
What I look like? open your eyes, you're blind
What the fuck up I look like

You're looking for love and I'm the one you imagine
Without flick money from g rapping
My body rapping sir valentino, laura piano fashion
Sex with passion, romancing laughing
Happiness action restaurants relaxing
They got some good sushi and aspen
A good p**sy and smashin
I call you masa lisa yeah I'm your visa
American express I must confess
I'll try to go beyond love
Love is good but to me good is just an enemy of great
You wanna make it to the top
But you don't' got what ti take to be a model, actress, singer, stripper
Want me to help you to become a star
You was my sister, you was my soldier
Then I used to miss you, I used to love you
I think to hold you
You didn't know me it was only just a mirage, mirage

Chorus:
You didn't know me it was only just a mirage, mirage
What the fuck I look like
Shawty you're mine, you're mine
What I look like? open your eyes, you're blind
What the fuck up I look like
Yeah

What the fuck I look like?
What the fuck I look like?
Fucked up
Mail  |  Print  |  Vote

Mirage Lyrics

Chris Brown – Mirage Lyrics

Songwriters: Samuels, Harmony David / Bellinger, Eric / Brown, Chris / Mccall, Kevin / Jones, Nasir
Mirage lyrics © EMI Music Publishing, Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group

LyricFind
Lyrics term of use