[Intro: 50 Cent]
I don't wanna hear no complainin'!
Cause ya niggaz already know how I get man!
Ya niggaz cannot punk 'round here!
What the fuck ya think it's different cause it's music? [kids ovations]
Nah man fuck that man! {DAMN! }

[50 Cent:]
Close your eyes! - See the shooters see the money in the bag
See the D's in the unmarked - on a niggaz ass.
See '62 on the plate, when niggaz bag up
Scrape the plate my nigga! - Everything add up!
I'm hungry! - Like I been missin' a meal.
Back writin' like I need me a deal. - I show you the steel!
It's a jux nigga feel the chill
Up your spine I'm a menace for real! - I blast to kill! {COME ON! }
Leave your brains on the dash and wheel
Mix the kush with the hash and chill; let's talk bread!
Them niggaz in the way of the money let's shoot their head
The rest of them suckers have scattered it don't matter!
I try to get my head right, I boogie like my head lights
Big Benz! Big friends! Bitch get in!
I blow twenty on the chain, ten at the dice game
We used to be the same, now we not alike man! - C'mon!

[Chorus: Gina Thompson sample from "The Things We Do" (50 Cent)]
The thiiiings you dooooooooo...
Makes meeeeeee keep ruunnin' to yoooouuuu!
(Run to me now, baby come on! Run to me now, baby come on! )
[Scream] {COME ON! }
The thiiiings you dooooooooo...
(Run to me now, baby come on! Come on! Come on! Come on! )
Makes meeeeeee keep ruuuunnin' to yoooouuuu!
{Whooooooooooooooooooooooo Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid! }
(Run to me now, baby come on! Come on! Come on! Come on! )
{"FOREVER KING"! }

[50 Cent:]
I like my bitches fast, jus' like the Porsches
Switch gears, ride at like 500 horses.
Your now rockin' with the boss of the bosses
My wris' glis' so sick I leave a nigga nauseous.
That's you lied! - What's that you got?
I rock that on Monday, you'll have that one day!
Follow my footsteps you know I move proper
So what you got a chopper? Nigga I got a chopper!
Mines ain't got no wheels; what's the deal?
Propellor's propel, I'm on the top of New York!
Top of the food chain, nigga talkin' my talk;
Success is my addiction you should take a hit of this {HAHA! }
I'm down for the friction you start it I'll finish it
Victim? - Pick 'em! - Knife work - stick 'em!
Chrome Colt - pop 'em! - Hollowtip - drop 'em!
It won't be long 'fore you're goin' dyin' now, watch 'em!
(Come on! Come on! )

[Chorus: Gina Thompson sample from "The Things We Do" (50 Cent)]
The thiiiings you dooooooooo... {CAN'T FORGET... }
Makes meeeeeee keep ruunnin' to yoooouuuu! {NIKKI! }
(Run to me now, baby come on! Run to me now, baby come on! ){G-UNIT! }
The thiiiings you dooooooooo... [scraches]
(Run to me now, baby come on! Come on! Come on! Come on! )
Makes meeeeeee keep ruuuunnin' to yoooouuuu!
(Run to me now, baby come on! Come on! Come on! Come on! )
[Kids ovation] {"THISIS50.COM"! }

[Outro: 50 Cent]
Yeah!
After the drought it's the flood! [scraches]
It's strategic man!
I planned it! {HAHA! }
NOW... follow my footsteps!
You know I move proper!
Let me inspire you! [scraches]
Let me make you wanna win!
Let's take it to the top, baby!
I wan' say somethin' that'll make you hungry! [gunshot]
Don't let nobody fuck up your vibe man!
Come in with that negative bullshit we don't wanna hear it!
How they gon' stop a hustler from hustlin'?
Man!
Till next time...
50! [scraches] {LET'S GO! } [beat stops]
Mail  |  Print  |  Vote

Things We Do Lyrics

50 Cent – Things We Do Lyrics