[Verse 1]
I want me a yacht,
I want me a spot,
I want me a mil of money a lot,
And that's not a lot.
I want me a girl that can match my fly,
And never will lie.
I want a lot of things,
So I'ma just try, yeah,
I'ma just try.
I'm claiming 2-C and that's till I die,
Whether like it or not.
Want a Chevy Mustang,
I might cut the top,
I might cut the top,
Yeah, they see what I'm doing,
They hate what I'm doing.
I'm making this cash,
Your girl, I'm pursuing.
She know what I'm doing,
She like what I'm doing,
She don't like what you doing.
These niggas don't like it,
They want me to lose, but
I'ma keep grinding.
I want me a rollie,
I need me a bezel,
So they know that I'm shining.
Stop claiming you real cuz,
Nigga you lying,
Nigga you lying.

[Chorus]
Want a lot of things, y'all nigga gotta get it.
Want a lot of things, see, I want me plenty.
Started with pennies, now we got bennies.
Want a lot of things, I never will change,
Remain the same, we all in the game.
We want everything, we need everything.
Want everything, we keep it 100,
We never will change, we never will change.
We want everything, we need everything.
Want everything, we keep it 100,
We never will change, we never will change.

[Verse 2]
I want everything, not just anything.
I want the money, I need the money.
Forget the fame. I want a 2-C chain,
All gold everything, like Trinidad James.
All goons, they crazy, cannot be tamed.
The hood they blame, the hood they blame.
I want a Range Rover, I wanna take over.
I want a lot of things, so I'ma keep working.
Murder all these verses. Niggas mad,
They lurking, I want me a boat,
Go overseas of the coast.
I'm the youngest, but I want the most,
Gotta be about business when you're dealing with Chezzo.
I want me plenty, I want me plenty of hundreds and fifties,
I want me a million, I want me a billion, so I gotta go get it.
All I speak is the realest, killing these beats with the venom I'm spitting.
Speaking of killing these beats, you the witness. You get it?

[Chorus]
Want a lot of things, y'all nigga gotta get it.
Want a lot of things, see, I want me plenty.
Started with pennies, now we got bennies.
Want a lot of things, I never will change,
Remain the same, we all in the game.
We want everything, we need everything.
Want everything, we keep it 100,
We never will change, we never will change.
We want everything, we need everything.
Want everything, we keep it 100,
We never will change, we never will change.
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Want Me A Lot Lyrics

2 Crucial – Want Me A Lot Lyrics

More 2 Crucial lyrics