Yeah baby, it's Phil Cassese live on Night Talk
We're talkin' about musical genius R.A. The Rugged Man
Let's take some calls, find out what you guys think
Yo, are's definitely one of the illest lyricist I've ever heard, that's real
R.A. man, he's comin' out, guns blazin' baby, boom, watch out
He's very intelligent, he's a positive role model in rap
I went to a show last week, he was the bomb
He was better than Michael Jackson
He's so sexy, My girl said he had an eleven inch cock, couldn't walk with
Yo R.A. is worldwide man, he's goin' platinum, quadruple, 'n big time
First time I saw him, I knew he had a star quality, he's a superstar

Ayo, here's the whole story, the whole true, "He's retarded"
Here's how my whole bullshit career started
Back in '88 it was about battle rappin' and shootin' guns off
At house parties, say "HO" before rhymin'
No complainin', no money, no fame, still maintainin'
1991, now my whole career started bustin'
You seen on stage shows, guess the crowd jump in it
Let the kids come on
Tommy Boy, Mercury, Priority wanted me
Russell Simmons, and nine other record companies
Sendin' limousines out to pick up my broke ass
Feedin' me stakes, buyin' me hookers, I hope that shit last
I was used to have no cash, I got gat
White trash, why they want to sign my ass?
Ninety-two the whole industry was on my dick
I signed to Jive Records, and fucked up the whole shit

You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Large star
But you gonna be large
You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Yeah, right

Now I'm stuck on a whack label
They say, "See the way you behave
Now wonder why the label hate you"
They say "He's a beast, he's a creature
Keep him in the other room, don't let him see Aaliyah"
Banned from the building, I don't want to see ???
"He just don't know how to play the game right
He could be larger than life"
They try to turn the label Caucasian
They signed me, Whitey Don and the Insane Clown Posse
And then they signed the Backstreet Boys and Britney
It's a pop label, what the fuck they want with me?
Forget R. Kelly, I'ma do that rippin' out your cunt shit
I flipped the fuck out and did some dumb shit
Looked at me, I got a gun shit
I ain't gonna give you that commercial run hit
Instead I gave you "Every record label suck dick"
Try to press charges against me
Suited me, blackballed me
My lawyer wouldn't even call me

You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Large star
But you gonna be large
You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Large star

You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Large star
But you gonna be large
You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Yeah, right

Ninety-five, I'm broke out the ass, no doe
Watchin' everybody else around me blow
Trackmasters, Mobb Deep, Keith Murray
Biggie and Puff, I'll admit it, I was jealous as fuck
I was so pathetic
No doe under ugly chick
With a no doe fetish, all my old hoes jetted
Went from hearin' "You gon' be a star kid"
To hearin' "He ain't talented, he's garbage"
Now for shitty kicks there's no market
Ninety-six, I got a gun now
I remember I was bout to kill Jeff Fenster
Moved back in with pop duke
And my handicapped brothers and sisters, and we had no loot
That's when the Feds came by
And surrounded the house
They had automatic weapons, and was pullin' 'em out
And the moral of the story is
All that glamour and glitz shit (what?)
Fuck that shit, I don't need it

You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Large star
But you gonna be large
You're a shinin' star
You're a superstar
Ooh
Yeah, right

Yeah baby, it's Phil Cassese, we're back live on Night Talk
R.A. the Rugged Man, what happened to that guy? We're takin' calls
Yo, are's the true definition of a whack ass, punk ass, bitch ass MC, 'na mean
R.A., You're goin' down boy like a piece of shit, boom!
I see him at the mall, he grab my ass and on my tits
I went to a show last week, it sucked so bad
He was in it underwear, spittin' underwear, he's so disgusting
Yeah, my girl fucked him
She sad he had a little 2 inch dick, and couldn't keep it hard
R.A.? Heard his label drop him, guy's a loser
Yo anybody seen that guy R.A. around, heard he's fuckin' broke
Yeah, I don't think R.A. is that bad guy and everything
Just cause he's losing and shit, and I, before
I think we might have R.A. the Rugged Man on the line now
R.A, is that you?
Uh, NO!
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

A Star Is Born Lyrics

R.a. The Rugged Man – A Star Is Born Lyrics