MiguelHow Many Drinks?

Frustration (watching you dance) Hesitation (to get in them pants) Come closer baby (so I can touch) One question, Am I moving too fast? 'Cause I ain't leaving alone, feel like I could be outer-space We both know that we're grown That's why I wanna know How many drinks would it take you to leave with me? Yeah you look good, and I got money but I don't wanna waste my time Back of my mind, I'm hoping you say two or three You look good, we came to party, but I don't wanna waste my time Temptation (is calling your name) Sweet persuasion, oh (baby this is a game) Come closer baby (if you like what you hear) Impassioned (is what I'm making you feel) Cause' I ain't leaving alone, I feel like I could be outer-space We both know that we're grown That's why I wanna know How many drinks would it take you to leave with me? Yeah you look good, and I got money but I don't wanna waste my time Back of my mind, I'm hoping you say two or three You look good, we came to party, but I don't wanna waste my time Waste my time No no no I ain't judging if you do decide that you might be fucking tonight What? More power to you if you do decide that you might be fucking tonight Let me dig that out like a foxhole Damn baby, dat ass is colossal Pilates and milk did that body so good You got in them pants? I wish I could How many drinks would it take you to leave with me? (oh, well, well) You look good, and we came to party, but I don't wanna waste my time (oh no) Back of my mind, I'm hoping you say two or three (Agree?, Yeah) Indeed you look, and we came to party, but I don't wanna waste my time Or waste your time, or waste your time Or waste our time, baby it's alright Baby it's alright, baby it's alright yeah Oh it's alright now Alright Oh yeah, I don't wanna waste my time, No I don't wanna waste no time, Oh no I don't wanna waste your time, babe I don't wanna waste our time, Oh my time, Oh whoa, now How many drinks would it take you to leave with me? Oh yeah you look good, and I got money but I don't wanna waste my time (Go with me baby) Back of my mind, I'm hoping you say two or three (Yeah it's just a short drive home for me ma') You look good, we came to party, but I don't wanna waste my time Waste my time No no no I ain't judgin' if you do decide that you might be fucking tonight What? More power to you if you do decide that you might be fucking tonight I ain't judgin' if you do decide that you might be fucking tonight What? More power to you if you do decide that you might be fucking tonight Let's go, shit we only live once right? I mean, where's the fun in forever anyway?
Lyricsfreak.com © 2015