ASAP RockyBath Salt

It's a plane, it's a bird, it's a zombie, hahaha! The highest high I'm iron tolerable On my dick... baby, show lies Blue dream that amazing oder, that ink is a pyrex And the coconut baking soda You'd be the blue flame that create the whole thing Rap game, crack game, apparently the same thing If this was 80 something I'd be in jail Told Gucci link fat wings... ashy ass elbows Saving every penny tryina get about this hell hole For my super thugs hustling above the jail bone Like to better... have your weapon drawn I get I be scared to death, bitch I'm already gone Money on my mind, your bitch on my zipper Breaking up finer of the pounds See you see... you gonna needs some boots to get as fly as me nigga Excuse me I'm in the... as high nigga Fly boots on, the asap mobbing, here to kill switch Put and end to any problem Fly boots on, the asap mobbing, here to kill switch Put and end to any problem Has and weed, hash in abund Got weed by the ton Got blow by the load If you wanna get thrown, asap got the poke Shit, 3 flag ass bitches with wings Double heps and double d's High nigga, high living, 3 young ass niggas running shit, No slipping Gotta know the game, gotta know the lane, gotta know the pain No hand outs, ain't shit easy Dark shades on my easy e Got bitches on my minime And you niggas in the rap game, can't relate I'm real pimping, no fornicate Fuck what you heard, I'm go with A Smoking great 8, fuck your mixtape That's a weedplate Zombie style, asap, never mind these clowns I love brains zombie style, never mind these clowns Truth's passing the weed, mitch,... asap and the... I'm a demon triple beamon, paying bitches Raping on a lisa blood sheets Creeping for the panties, what the color dannies Calling pictures, sniffing panties Really walk the... 3 niggas, one bitch One clip, one brain, dead girl, off your mind Leave your brains, on your moms Razor blades, dipped in bleach, tear your skin to piece Dump the body in Tennessee, highway getaway Oj bronco, captain baby drive them off the bridge Look into my eyes, vivid tears I see fear, y'all some fucking queers Grow a fucking beard, I'm sposed to be here Sposed to be dead, over dose on... Last cruise, drive by on sight, ride like a bike For my zombie homies kill tonight Flap a zombie, asap mobbing Hit the kill switch I'll put end to any any problem Flap a zombie, asap mobbing Hit the kill switch I'll put end to any any problem Asap nigga be aliens, cold blooded niggas reptilian Acid acid, embians, only fuck a bitch if she lesbian Treal niggas on the city got the key on lock Jewels got the jewels, nigga mitch gonn pop Addie in the caddie with the heat on cock When a mac go black cause that beat don't stop nigga My name is that pretty motherfucker from the land of the lost Of the gullie in the gutter... mad a toast for the honey and the butter Only die for 2 thangs, that's more money and my mother motherfucker Niggas know my name... niggas know me I keep it 100er I'ma stunner,... for the summer,... So run up if you wanna mac in the backpack, right by the macbook And I rap that harlem, and my zombie nigga straight out of flat bush
Lyricsfreak.com © 2014