[Havoc]
Yeah... Uh-huh {'What can I do? '}
Yeah yeah... (What's goin on man?)
(The fuck is goin on man?)
Yo {'What can I do? '}

To make that paper was the trait that I received at birth
Niggaz jealous and hatin on me {'What can I do? '}
When they plottin and schemin on me, the hammer just keep it on
Me
Fuck the fame and glory {'What can I do? '}
When your shorty gets nasty and horny, she all over me kid
You locked down, doin a bid {'What can I do? '}
With a nigga, tryin to take food off of my plate
And you know I got a kid {'What can I do? '}
When my stomach touchin, ribs showin
You off in the corner glowin {'What can I do? '}
Nothin else, but to take what's yours, convert it to mines
From the cash to the shine {'What can I do? '}
When shit is so fucked up, can't tell wrong from right
Right from wrong {'What can I do? '}
When they say, life is short, to you it's the cash
Todday it's seemin long {'What can I do? '}
Now I try to keep a positive look, my motto to jux
But can't seem to stay focused {'What can I do? '}
They say, an unoccupied mind's the devil's playground
So I sat and wrote this, to kill time {'What can I do? '}

[Prodigy]
Yeah yeah that's that gangsta shit son
I feel you my nigga.. (that's right that's right) {'What can I
Do? '}
(Infamous baby you ain't know?) We gon' do it like this

(That Mobb shit nigga) {'What can I do? '}

But send niggaz to hell
They try and stop me from cashin in man {'What can I do? '}
But squeeze without thinkin, flip without warnin
I got the drop on 'em {'What can I do? '}
You know, give it my best, empty this clip
And if live and happen to snitch {'What can I do? '}
Except, find his home, bring it to his family
Should I shoot his moms? {'What can I do? '}
Fuck it, send him a warnin, lick that bitch
Let him know the shit is on {'What can I do? '}
It's not my fault, it's just the game we in
And when you violate codes {'What can I do? '}
But punish niggaz for they actions
My shit jam when I start blastin, no {'What can I do? '}
Just relax, take out the clip, fix that shit
Put the clip back and keep goin {'What can I do? '}
Man you gotta keep your thug showin
People take kindness for weakness and so {'What can I do? '}
But be a cold-hearted bastard
This world is fucked up, and that's how it go {'What can I do? '}

(Fuck that son, Infamous nigga) {'What can I do? '}
(For two-thousands baby, y'all niggaz got your own) {'What can I
Do? '}
(Your little run, your little five year run ten year run)
(Y'all niggaz small time baby) {'What can I do? '}
(Small time baby, beneath us baby)

{'What can I do? '} {'What can I do? '} {'What can I do? '}
{*echoes*}
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

What Can I Do? Lyrics

Mobb Deep – What Can I Do? Lyrics

Songwriters: CLARENCE HENRY REID, DELVIN JONES, O'SHEA JACKSON
What Can I Do? lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC

LyricFind
Lyrics term of use