I see the front page news … super model with a thousand shoes, money lover,
Got a second kid from a different father and the nation mourns tonight.

I got a TV screen like a dream … show me what to wear, who to be and all the real cool stuff that I need I'm gonna buy them all … buy them all!

Yeah, It’s, just messed up, hey.

I say 1, 2, 3, 4, 5 I got a brand new job now I need a life
This is wrong, this is right. B B B Brainwash!

I gotta get this shit outta my head …
I gotta get this shit outta my head
I gotta get this shit outta my head … I gotta, I gotta, I gotta...
Get this shit outta my head … I gotta get this shit outta my head
Somebody get this shit outta my head … I gotta, I gotta, I gotta...
Get out. Get out!

I got a question!

Hey now superman … have you seen Jesus?I'm a fan,
I wanna ask him for some sympathy and a hybrid SUV.

I say 1, 2, 3, 4, 5 I say in 2012 I'm gonna be alive …
This is wrong, this is right. BBBBrainwash!

CHOR:
SOLO

Brainwash…Brainwash…Brainwash. … Yeah!
B B B Brainwash …Brainwash … I get brainwashed …Yeah!

Dear mislaid intuition … sterilized by constitution,
No matter how long it's gonna take … I'm gonna get you back someday.

CHOR:

Yeah, it's f”cked up, hey. B B B Brainwash …Brainwash … I get brainwashed …Yeah!
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Brainwash Lyrics

Marianne's Wish – Brainwash Lyrics

Songwriters: PERKINS, GREGORY / CRUICKSHANK, JAMES G. / GORMLY, KEN / ELLIOTT, JAMES
Brainwash lyrics © Universal Music Publishing Group

LyricFind
Lyrics term of use