(That famous day in history the men of the 7th Cavalry went riding on)
(And from the rear a voice was heard)
(A brave you man with a trembling word rang loud and clear)
What am I doin' here?

Please Mr. Custer, I don't wanna go
Hey, Mr. Custer, please don't make me go
I had a dream last night about the comin' fight
Somebody yelled "attack!"
And there I stood with a arrow in my back.

Please Mr. Custer, I don't wanna go (forward Ho!)--aaww

Spoken: Look at them bushes out there
They're moving and there's a injun behind every one
Hey, Mr. Custer-you mind if I be excused the rest of the afternoon?
Hey charlie, duck yer head!
Hmm, you're a little bit late on that one, Charlie
Hooh, I bet that smarts!

(They were sure of victory, the men of the 7th Cavalry, as they rode on)

(But then from the rear a voice was heard)
(That same brave voice with the trembling word rang loud and clear)
What am I doin' here?

Please Mr. Custer, I don't wanna go
Listen, Mr. Custer, please don't make me go
There's a redskin a'waitin' out there, just fixin to take my hair
A coward I've been called cuz I don't wanna wind up dead or bald

Please Mr. Custer, I don't wanna go (forward ho)--aaww

Spoken: I wonder what the injun word for friend is
Let's see-friend-- kemo sabe, that's it
Kemo sabe!, hey out there-Kemo sabe!
Nope, that itn't it
Look at them durned injuns
They're runnin' around like a bunch of wild Indians-heh, heh, heh
Nah, this ain't no time for jokin'
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Mr. Custer Lyrics

Larry Verne – Mr. Custer Lyrics

Songwriters: A. DELORY, F. DARIAN, J. VANWINKLE
Mr. Custer lyrics © SPIRIT MUSIC GROUP

LyricFind
Lyrics term of use
More Larry Verne lyrics