Send* corrections to the typist [Krayzie

repeat: 4x] This
is how we do it when, we do it [Chorus...

]:Doesn't
it feel good to see us makin money Feel?
good like everyday's sunny Feel
good see us takin off Doesn't?
it feel good to see us ball And?
they can't take it from us at all And
if you agree that we don't fall sing "la da di da da di da di da di da" [Verse

1 Krayzie]: Back
at'cha it's, the thug with the most droppin more Thuggish Ruggish on ya Krayzie
keepin it flaming so, indeed it's fire for ya Water
don't, need none let it burn Let
it be known that it's my turn let, 'em turn Be
concerned with these words I got Whatever
they sayin about the Line we, better kill 'em 'Cause
I got up and I got mine don't mean I'm trippin Really
left ni z***behind to handle business They
don't understand I'm in it to win it Thug
out with a crowd full of criminals and killers So
pump your fists if ya feel it hear, me We
in it to keep it the realest With
my remige Thugline, team coming, to kill something Close
to 30 million sold and still thuggin still, strugglin Wassup
with Bone Gotta? keep it real so, I tell them I don't know Can't
think no more excuses when ni z***don't show We
came up from poor and, I'm not going back to poor no, [Chorus!

]:[Verse

2 Krayzie]: For
The Love Of $ I, keep it funky Just
thuggin back down in the ghetto Sleep
in the pj's they let me so I love 'em back By
keepin it real givin, 'em s titthat they can feel like, hustlin need more than a mil Like
how to make it on these streets and not be killed ‘fore you get grown Let
a n anusgo on 'cause he chose to live his life wrong All
I know is life is already short And
you can bring your non-exsistance closer if you want Trust
me you, don't n anuslive, on get'cha, thug on (thug on) Make
you some cheese get, some weed and go get your buzz on But
must of all you gotta stay sucka-free them, bustas out ya mix That
go for anything you do and they go all to jail I, don't trip I
share a hater to the side devil, a n** anusAlways
fuckin up my vibe that's, right now n, anusYou
done meet Krayzie Bone you, ain't meet Leatherface And
I don't think you wanna though no, [Chorus!

]:[Verse

3 Krayzie]: My
n anuscover, your ears and f k**what you heard (heard) 'Cause
it's about they bullshit they be talkin why, Ni?
z***in my business like they my b schlongot, me hot (so hot hot, hot, hot), Run
up touch, me get, burned n, anusSaid
they saw me at the Source out on the floor dropped, (what )?Chickenhead
b h***from Miami said we was runnin when the war popped Hoe
stop you, don't know none n anusrollin with me What
shut you puff My? ni z***hold on the B For
most of them ni z***they want peace when we meet Like
we ain't be hearin what they be saying on the streets So
we gotta bring the heat Speak
if you want but, keep it to a mumble Speak
louder than a whisper oh, and we gonna get'cha Y'all
Don't Know Me ain't, that what I told 'em Hope?
they knowin these pistols real's that we toat jokin, Naw
n anuswe, for real in the field Believe
what you want but, you suckas know the deal [Chorus

]:
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

I Don't Know What Lyrics

translated from English to Korean

Krayzie Bone – I Don't Know What Lyrics

Translation in progress. Please wait...