Why not say it like it is?
Like you know you should
Before they break your little heart
Oh break it good

The feelings all the way inside
Never let you down
So why not say it like it is
Even if it don't make your mamma proud

Why change your mind when you make it up?
Second chances don't come easy, easy for some.
Baby I don't know the lock from the key
But I know one of them is you
And the other one's me

[Chorus:]
So if it's
Happiness you want
That's what you'll get
You gotta rise up little sista!
Turn on the light!
Wise up to the stories
You been told
Cuz love don't come in black or white

Oh no no no

My momma tells me I won't get
Through them pearly gates
Cuz I ain't sorry for my sins
And all my mistakes

Mamma I don't know
If I'm going up or down
But I know heaven's gonna be
One lonely town

[Chorus:]

Ah ah ah ah ooooohhh [x4]

Oh yeah!

[Chorus x3]

No no it don't come in black or white

Rise up, open your eyes yeah
Love don't come in black or white yeah
Oh I, I know
Wise up to the stories you been told
You know love don't come in black or white
Little sista, you gotta rise up
Oh
Correct  |  Mail  |  Print  |  Vote

Rise Up Lyrics

Diane Birch – Rise Up Lyrics

Songwriters: DIANE BIRCH
Rise Up lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

LyricFind
Lyrics term of use